Κυριακή, Αυγούστου 22, 2010

Καλοκαίρι.2010.list#3

Τα δεκα πραγματα που ανακάλυψα ότι μισώ και που μίσησα εκ νεου αυτο το καλοκαίρι:
1. Τα αγόρια
2. Τα γενέθλια το καλοκαίρι
3. Τις σταγόνες υγρασίας που πέφτουν πάνω στα γόνατα όταν κρατάω το κοκτέηλ
4. Τα αγόρια
5. Τις προσδοκίες
6. Τις διακοπές με άσχετους
7. Τους φίλους.
8. Τους ποιους;
9. Τους φίλους.
10. Την πείρα που έρχεται με τα χρόνια και αυτούς που νομίζουν ότι την έχουν.
11. Κάθε μουσική πέραν αυτής που ακούω εγώ.
12. το τρέξιμο πίσω από το πλοίο
13. το τρέξιμο πίσω από το ΚΤΕΛ
14. την ενασχόληση των άλλων με τον εαυτό μου
15. τις βαλίτσες με ροδάκια
16. την ομπρέλα στην παραλία
17. το σώμα μου
18. τους γονείς που δέρνουν τα παιδιά τους
19. αυτούς που σε λυπούνται όταν κάθεσαι μόνος σου και διαβάζεις το βιβλίο. Αυτούς πραγματικά θα θελα να τους γδάρω.
20. όσους δεν καταλαβαίνουν τα αστεία μου
21. όσους τραβάνε την προσοχή με το ζόρι πάνω τους
22. τον ελληνικό τουρισμό
23. τις γκόμενες
24. τους άντρες που φέρονται σα γκόμενες
25. το σίδερο για τα μαλλιά στις καλοκαιρινές διακοπές
26. τους φίλους.
27. τις ερωτήσεις και τις ηλίθιες λίστες, λες και θα πάω για ψώνια στο βασιλόπουλο, να ψωνίσω όλα αυτά που μισώ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα ΠΕΝΤΕ πραγματα που ανακάλυψα ότι μισώ και που μίσησα εκ νεου αυτο το καλοκαίρι:
1. Τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ
2. Το ΚΑΛΟ-ΚΑΙΡΙ
3. Τις σταγόνες υγρασίας που πέφτουν πάνω στα ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ όταν κρατάω το κοκτέηλ
4. Τα ΣΠΑΣΤΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
5. Τις προσδοκίες ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΦΕΤΟΣ...
6. Τις διακοπές με ΠΟΛΛΟΥΣ
7. Τους ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.
8. Τους ποιους;
9. Τους ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.
10. Το ΜΑΥΡΙΣΜΑ με BABY OIL και αυτούς που νομίζουν ότι ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΟΤΑΝ ΓΥΑΛΙΖΟΥΝ.
11. Κάθε μουσική πέραν αυτής που ακούω εγώ.
12. το τρέξιμο πίσω από τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ
13. το τρέξιμο πίσω από τα ΣΠΑΣΤΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
14. την ενασχόληση των άλλων με τον εαυτό ΤΟΥΣ (ασχοληθειτε με κατι που να αξιζει)
15. τα ΣΑΚΒΟΥΑΓΙΑΖ...τσαλακωνουν τα ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ
16. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ομπρέλα στην παραλία ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑ ΕΓΩ
17. το σώμα ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΕ ΜΠΡΑΖΙΛΙΑΝ
18. τους γονείς που ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ τα παιδιά τους που ΤΣΙΡΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ
19. αυτούς που σε ΕΝΟΧΛΟΥΝ όταν κάθεσαι μόνος σου και διαβάζεις το βιβλίο. ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΤΙ "ΕΛΑΦΡΥ"
20. όσους ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΩ αστεία
21. όσους ΑΠΟΣΠΟΥΝ την προσοχή ΜΟΥ
22. τον ελληνικό ΝΕΟΠΛΟΥΤΙΣΤΙΚΟ τουρισμό
23. τις ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΣ γκόμενες
24. τους άντρες που φέρονται σα ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
25. το σίδερο για τα μαλλιά στις καλοκαιρινές διακοπές
26. τους φίλους ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
27. ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΠΟΥΦΑΝ, ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ.

ΜΠΑΜΠΗΣ