Πέμπτη, Νοεμβρίου 05, 2009

μια μέρα μέσα.

μια μερα μεσα ειναι αρκετή για να μην ξαναβγω ποτέ έξω.
μια μέρα μέσα ειναι αρκετή για να μην ξαναμείνω ποτέ μέσα.
μια μέρα μέσα ειναι αρκετή για να βάλω ενα περίστροφο μέσα στο στόμα μου, να τραβήξω τη σκανδάλη και να κάνω μία τρύπα στο κεφάλι μου που θα ξεβουλώσει τη μύτη μου από τις μύξες και θα μιλάω ξανά σε κανονικές συχνότητες σαν άνθρωπος και όχι σαν άρρωστος άνθρωπος.

Αλλά δε θα το κάνω αυτό. δε θα πάρω κανένα όπλο και δε τραβήξω καμία σκανδάλη γιατί αυτό θα έκανε πολύ φασαρία και θα ενέτεινε τον επίμονο πονοκέφαλο που έχω εδώ και δύο χρόνια.

Απλά, θα χώσω δύο ηλεκτρικές σκούπες καθαρίσματος μέσα στα δύο ρουθούνια και θα πατησω το κουμπί στο φουλ ωστε άυριο να μιλάω και πάλι σαν κανονικός άνθρωπος και όχι σαν τη Τζάνις.

Αλλά το θέμα δεν ειναι με ποιο τρόπο θα γίνω πάλι υγιής. το θέμα είναι αλλού.

2 σχόλια:

kouk είπε...

για εμένα το θέμα είναι με ποιό τρόπο θα γίνω πάλι άρρωστος. που όμως είναι το θέμα κατ'εσέ;

kouk είπε...

Α, και περαστικά. Μας έλειψες το Σάββατο.