Δευτέρα, Οκτωβρίου 19, 2009

Εκλογές, είπε, χωρίς συνείδηση, και αποχώρησε…

Οι Κυριακές είναι πάντα άσχημες. Κυριακές και Εκλογές όμως είναι ένα κακόγουστο αστείο. Και καλά τις Κυριακές τις παρακάμπτεις. Κοιμάσαι το Σάββατο και ξυπνάς τη Δευτέρα. Ή απλά το βάζεις σαν όρο στο συμβόλαιό σου. Η εβδομάδα θα είναι τεσσάρων ημερών και θα ξεκινάει από την Τρίτη.

Αλλά με τις Εκλογές τι να κάνεις;

4 Οκτώβρη είπε ο κρετίνος, προφανώς χωρίς δεύτερη σκέψη, όπως για όλες τις πρωθυπουργικές αποφάσεις που έλαβε όσο ήταν πρωθυπουργός, πως θα κάνει εκλογές. Και εδώ ό,τι λέει ο κρετίνος γίνεται. Έκτακτη εισφορά λέει, έκτακτη εισφορά θα γίνει. Γραφειοκρατία αναίτια και άπειρη είπε, γραφειοκρατία αναίτια και άπειρη θα γίνει. Υπουργός ο Πολύδωρας αποφάσισε, υπουργός ο Πολύδωρας έγινε. Μα τι σου είναι αυτοί οι δεξιοί; Δεν έχει σημασία πια όμως όπως θα δούμε παρακάτω.

Ξύπνησα στις 06.00. Σηκώθηκα στις 06.40. Έφυγα στις 07.20. Ψήφισα στις 07.30 και στις 0800 κατέληξα… στο γραφείο. Πρώτη από όλους. Λες και ήθελα να είμαι εκεί. Έτσι δημιουργούνται οι λάθος εντυπώσεις και με κρατάνε και μετά τις 17.00. Έχουν καταλάβει ότι εμένα μου αρέσει εκεί. Αλλά δεν ξέρουν ότι εγώ… δεν… Είναι πράγματι να απορείς που νομίζουν ότι θα περάσω τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου να καλωσορίζω τους τρελούς που παραγγέλνουν δημοσκοπήσεις για να «σφυγμομετρήσουν» την Κοινή Γνώμη.
Ποια;
Την Κοινή Γνώμη;
Ποια;
Την Κοινή Γνώμη;
Ας γελάσω σαρκαστικά δείχνοντας τους τα δόντια μου. Τα χρυσά και τα άλλα.

Εγώ είμαι φτιαγμένη για άλλα πράγματα. Εγώ έχω θεία από την Εκάλη. Εμένα μου έχει υποσχεθεί η θεία μου να με βάλει σε υψηλά ιστάμενη θέση στο υπουργείο πολιτισμού. Εμένα με προορίζανε για μεγάλα πράματα. Και ακόμα δηλαδή για εκεί με προορίζουνε. Εγώ δε θα περάσω τη ζωή μου στην υποδοχή μια θλιβερής εταιρείας δημοσκοπήσεων. Εμένα με προορίζανε για μεγάλα πράματα. Και ακόμα δηλαδή για εκεί με προορίζουνε. Αλλά μέχρι τότε είμαι εδώ.

Κυριακή, 4 Οκτώβρη του 2009 η πολλοστή εκλογική αναμέτρηση που πλήττει τη χώρα και η τέταρτη που μαζί με τη χώρα πλήττει και μένα. Η αλήθεια είναι πως η χώρα έχει μεγαλύτερη ζημία από ότι έχω εγώ, ας μην είμαι υπερβολική, αλλά όπως και να το κάνεις ωραία δεν πέρασα εκείνη την Κυριακή.

Ένα βουητό και στα δύο μου αυτιά από τα τηλέφωνα:
Ψηφίσατε; Τι ψηφίσατε; Τι θα ψηφίζατε αν; Και τι είχατε ψηφίσει τότε που;
Ψηφίσατε; Τι ψηφίσατε; Τι θα ψηφίζατε αν; Και τι είχατε ψηφίσει τότε που;
Ψηφίσατε; Τι ψηφίσατε; Τι θα ψηφίζατε αν; Και τι είχατε ψηφίσει τότε που;
Ψηφίσατε; Τι ψηφίσατε; Τι θα ψηφίζατε αν; Και τι είχατε ψηφίσει τότε που;
Ψηφίσατε; Τι ψηφίσατε; Τι θα ψηφίζατε αν; Και τι είχατε ψηφίσει τότε που;

Και βαρέθηκα πάλι τόσο πολύ όσο κανένας στον κόσμο δε βαρέθηκε ποτέ στη ζωή του.
Λες και έχει κανένα νόημα η δημοσκόπηση την ημέρα των εκλογών. Αφού μετά από 5 ώρες θα έχεις τα εκλογικά αποτελέσματα. Ρισκάρεις την αξιοπιστία σου για 5 ώρες και μετά ή αποτυγχάνεις παταγωδώς ή τι; Πετυχαίνεις; Πω πω πω πω πω πόση βλακεία σε τόσο μικρόσωμους ανθρώπους.

Ευτυχώς όμως πέρασε η ώρα και τελείωσε και η εκλογική Κυριακή και βγήκε και το ΠΑΣΟΚ και παραιτήθηκε και ο Καραμανλής και όλα καλά, όλα καλά.

Στις 20.00 ήμουν σπίτι και έβαλα ταινία να δω. Δεν άντεχε η ευαίσθητη καρδιά μου άλλες εκλογές και είδα ταινία. Και έβαλα και να φάω ένα κουβά πατατάκια. Μόνο τα πατατάκια μπορούν να σιάξουν της Κυριακές. Τα σκέτα, όχι με τη ρίγανη, ούτε με το μπάρμπεκιου. Απλές γεύσεις όσο απλές είναι και οι αποφάσεις που πρέπει να παρθούν και απλές όσο αυτή που πήρα εκείνη την Κυριακή.

Λίγο πριν κοιμηθώ το αποφάσισα. Θα τους το ανακοίνωνα αύριο Δευτέρα, 5 Οκτώβρη, πρώτη μέρα διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου, της ζωής μου που μου προορίζανε, στις 09.00, μόλις θα έφτανα στη δουλειά.

Τώρα θα γίνω ό,τι ήθελε η μοίρα μου να γίνω. Η θεία μου το χε υποσχεθεί και η θεία δε με ξέχασε ποτέ και ούτε και τώρα. Η υψηλά ιστάμενη θέση στο υπουργείο πολιτισμού με περίμενε. Για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια θα ήμουν αυτό που η ζωή με προόριζε να γίνω.

Διευθύντρια Τομέα πολιτισμού και πολιτισμικής ανάπτυξης στην περιφερειακή κουλτούρα της πολιτιστικής ανάπτυξης και ανάδειξης κουλτούρας και ηθογραφικής μυθοπλασίας και εθνογραφικού πλαισίου της Πρωτεύουσας.





Μα είναι τόσο ωραία η ζωή εδώ στις υψηλά ιστάμενες θέσεις. Βέβαια, βέβαια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: