Δευτέρα, Οκτωβρίου 05, 2009

Φίξιον.

η αποτυχία είναι αστείρευτη πηγή έμπενυσης και δημιουργίας. Αρκέι να έχεις το μυαλό, την ωριμότητα, τη διευρυμένη αντίληψη των πραγμάτων για να την βιώσεις σε όλο της το μεγαλέιο και να μην υποκριθείς πως ποτέ δε συνέβη. Πρέπει να ζείς όλη σου τη ζωή εις το πλήρες της και στο βάθος που σου δίνεται.

Μα εγώ θα στα λέω;

ε; με ακούς; Τάκη;
σε ακούω αλλά πάλι πουτσες λες. οπότε επιλέγω να μη σε ακούω. είναι θέμα επιλογής να μη σε ακούω και όχι ανικανότητας μου να σε ακούσω. Καταλαβαίνεις τη διαφορά αλαζονικό πλάσμα υβριδιακής ζωής;

εγω καταλαβαίνω. εσυ καταλαβαίνεις πως δεν έχει νόημα αν με ακούς ή όχι γιατι τα τεύτλα να πάψουν να αναπτύσσονται λόγω της τρύπας του όζοντος που διαρκώς μεγαλώνει και μεγαλώνει σαν τα μικρά παιδιά που ξυπνάς μια μέρα και αντί για γάλα σου ζητάνε ξενύχτια;

το ξέρω ρε γμτ αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω κάτι και γι αυτό. έχω αναλάβει τόσες υποχρεώσεις. να προμηθέυσω μια φυλή του Αμαζονίου με κινητά τηλέφωνα, να καθαρίσω τον Ασπρόπυργο από τα "σκουπίδια", να γυαλίσω όλα τα παπούτσια του προέδρου και να σχεδιάσω την επόμενη καμπάνια για το περιβάλλον.

δε βγάζεις νόημα. κανένα.

με νοιάζει νομίζεις;
σε νοιάζει είμαι σίγουρος. είσαι θύμα της επικοινωνιας κι εσύ αλλιώς δε θα έκανες όλα αυτά για να ανεβάσεις τη δημοτικότητά σου, γελοίε σουπερ-ήρωα.

από εσενά που ατέρμονα χαζέυεις του περαστικούς καθώς σχημάτιζουνν ίχνη πάνω στο χιόνι οι γαλότσες και τα τρακτερ των αγροτών και μαδάς τις τουλίπες αναρωτόμενος αν γυρίζει η γη ή εσύ ο ίδιος, είμαι καλύτερος.

είσαι, γι αυτο και εκείνη αγαπάει εσενα και κοιμάται με μένα, ε;



ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: